Köpvillkor

Betalning

Priset anges i SEK inklusive moms, förnärvarande 25%. Priset som gäller är det som finns angivet i webbshoppen den dag beställning görs. Avtal om köp ingås när du väljer att skicka beställning i kassan. Orderbekräftelse genereras sedan automatiskt av vår databas utan manuell översyn. Vid eventuella felaktigheter i t ex angivande av pris, leveranstid etc. förbehåller vi oss rätten att korrigera detta i efterhand. Om du inte är nöjd med vår korrigering får du självklart välja att avboka din order utan kostnad. Xerko group ingår endast avtal med myndig person, alternativt omyndig person med målsmans tillstånd. Betalning kan ske på följande sett: Kortbetalning Du kan betala med VISA och Mastercard via Paypal. Vi sparar inte dina kortuppgifter och säker betalning tillämpas genom Paypal

Leveranstid

Leverans sker normalt inom 1- 3 arbetsdagar om inget annat har angetts. Gäller dock med reservation för slutförsäljning och eventuella leveransförseningar.

Öppet köp

Du har full rätt att byta till annan produkt, färg eller ångra ditt köp inom 14 dagar. Skicka ett mail till oss med ordernr och vilken vara det gäller. Önskar du returnera en vara står du själv för returfrakten. Varan ska vara oanvänd och returneras i originalförpackning med eventuella originalhandlingar samt dina kunduppgifter. Packa in varan så att den inte kan gå sönder under transporten. Varan bör förpackas väl, lämpligen i sin originalförpackning med tillhörande inneremballage och tillsammans med eventuella tillbehör. Transportskador på grund av bristfällig emballering debiteras dig som kund. Efter att vi har mottagit och kontrollerat varan sätter vi in pengar på ditt konto. Observera att det EJ är öppet köp eller bytesrätt på REA produkter.

Byte av vara

Samma villkor gäller som för öppet köp, se ovan. Vi debiterar dig den nya frakten på 59kr från butiken och till dig.

Reklamation

En reklamation ska vara anmäld till oss senast tre dagar från att du har hämtat ut din vara. Uppge ditt ordernr i mejlet. Vi vill alltid se fotografi på både skadad vara och emballage. Vi står naturligtvis för eventuell returfrakt vid reklamationer. Vi skickar dig en ny vara eller ger dig pengarna tillbaka. Om du har några frågor får du gärna kontakta oss på e-post: info@xerko.se